Alla inlägg under februari 2011

Av Malin - 3 februari 2011 13:42

Mattias hade gjort mat till mig när jag kom hem på lunchen.. Kycklingfilé i bitar i

någon slags marinad. Jag SVÄR, det är den godaste kyckling jag någonsin ätit.

Jag har trott att jag är duktig på kyckling, but i was wrong. Jag har inget

och komma med om man jämför..


  


Till det var det äggröra. SINNES!!!<3










Av Malin - 3 februari 2011 09:58

Jag försov mig idag...  Och det suger.

Min frukost idag har bestått av två koppar kaffe, mer har jag inte hunnit..

Det får gå fram till lunch, bara och ta igen då! :)


Får mer och mer kommentarer att det syns att jag gått ner.

Förstå hur skönt det är, och det känns. Jag önskar att jag tagit kort

på mig hur jag såg ut när jag började :(


Igår gjorde Mattias fläskottletter till middag, och så gott det var!!! Han kan han!


Idag på lunchen måste jag brumma hem och fixa iordning något, kycklingfilé

med något till...


Uppdatering kommer....



<3

Av Malin - 2 februari 2011 08:19

Det bästa måste väl vara när man somnat på kvällen, och sin älskling

kommer och lägger sig försiktigt bakom och snusar en i nacken och säger fina saker.

Då gör det inget att man vaknar lite <3 :)

 

Åter på jobbet är jag, äter fil. Denna gång med blåbär och linfrön.

Vill mixtra med något annat gott.. Men vad!


  


Det känns skitbra med LCHF:N iaf, allt rullar på som det ska.

Jag har ätit några apelsiner och sötsuget triggas verkligen igång, men jag tycker

jag hanterar det himla bra. Jag behöver bara tänka på resultatet som blivit nu

så är det inte så svårt längre ;D


M

 


Av Malin - 1 februari 2011 09:20

Sjukt vad tiden går!! Fast bra iofs, snart sommar dådå :)

Min mamma och hennes karl är ju i Karon, Thailand just nu. Och igår så ringde mamma

och då är det ju lite fördröjningar i samtalen. Jag svarar " Hallåå!" Och så blir

det en kort tystnad sen hör jag " Du måste ta nästa flyg ner, det är kaos här!" och så blir det tyst.


Jag blir helt yr och och är påväg och gå in på SAS direkt och säger "Va? vafan säger du?" Sen säger mamma " nej då gumman, förlåt!! De e ingen fara, va Lennarts idé"


GRRRR.

 

Hahah, med tanke på vad som händer i Egypten just nu så svalde jag det med hull & hår.

Usch. Vill inte ens tänka på om det hade varit sant.


Märks att världen är liten, mamma och Lennart hade träffat en kille som är

härifrån som guidade dom :P


Min frukost idag blev några bacon, hmm.. Va säger man? Bacon.. rämsor?strimlor?

Ähh, ni förstår.


Och lunchen idag blir detsamma som igår :)


Ni som följer bloggen, hur går det för er? Minskar ni något eller har ni något

grymt recept man missat?


Kram


Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards