Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Malin - 4 februari 2011 10:20

Ska vi köra en lite presentation då, hmm..


  • Heter Malin Medén.
  • Född i Uppsala -88, bott i Tierp fram till hösten -97.
  • Bott i Offerdal.
  • Jag har 3 halvsyskon.
  • Jag och Mattias har en amstaff som heter Elin.
  • Äger en bmw.
  • Älskar prylar.
  • Är ca 180 cm lång.
  • Min pappa har varit med i vm i armbrytning och statist i Beckfilmer.(och lite annat) Och sysslar med skärmflyg.
  • Är livrädd för spindlar och alla kryp som rör sig snabbt el har fler ben än två.
  • Kan vara väldigt folkskygg.
  • Gillar att måla och göra om saker.
  • Jag är rädd för mycket.
  • Tycker om att laga mat.
  • Älskar att resa.
  • Tycker att ståuppkomiken Pablo Francisco är grym.
  • Alltid varit fascinerad av tornados.
  • Vill bada med delfiner.
  • Har alltid velat bli dj.
  • Tycker om att lyssna på house, dub, minimal, electro. Men även old school hiphop till acoustic.
  • Jag spelar lite gitarr.
  • Har tävlat i slalom.
  • Är nyfiken.
  • Gillar "skandalsåpor".
  • Tycker om att fota.
  • Vill någon gång starta eget.
  • Älskar Solsidan, AFV, Sveriges värsta bilförare.

.. Gick trögt nu på dom sista, kommer inte på så mycket mer :)


Av Malin - 4 februari 2011 08:05

Hej och god morgon! : )


Äntligen fredag! Idag blir det bio, ska se Little Fockers!

Har älskat dom 2 filmerna innan så de ska bli roligt!

Bion är tidig så efter den vet jag inte vad som händer riktigt!


Igår gjorde jag mina berömda snickers igen, gott och ha

något om man känner att... ääh vafan.


Nått inlägg idag eller framöver så ska jag presentera mig lite tror jag..

Jag har väl inte riktigt berättat något alls förutom vad jag heter och min kille :P


So long..



Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards