Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Malin - 16 februari 2011 13:18

Några bilder från igår kan jag bjuda på, men ha överseende med kvaliteén :P


  


Kan vara bland det godaste rödvin jag druckit :)


Min maträtt:


 


      


Myspys!

 :)


Av Malin - 16 februari 2011 12:10

Då var den utbildningen/kursen klar!

Ritkigt skoj, jag arbetar ju i växel och använder såklart bara rösten.

Så en skitduktig tjej har lärt oss hantering av rösten, artikulering, m.m


Har ätit lunch nu och har pillat i mig några körsbärstomater.


Igår var vi på Clarion Hotel. Min mat var väl sådär... Och jag erkänner. Jag fuskade.

Det var en potatisbakelse till som jag åt, men efteråt ångra jag mig. Jag hade inte behövt det egentligen. Men men.. Efterrätten va nån choklad "von tant" som jag sa, fast egentligen är det fondant.

Jag tog bilder men dom blev så grummliga eftersom det var mörkt.


Trevligt var det iaf, och några glas rött blev det :)


Hej sålänge!

Av Malin - 16 februari 2011 08:57

Nu blir det utbildning, kommer tillbaka sen med uppdatering från igår!!



Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards