Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Malin - 21 februari 2011 10:10

Här är chipsen jag gjorde!    :)

 

        

Börjar steka bacon! Lägger upp på plåt. Toppar med ost.

 

  

Såhär blev dom efter ca 10 minuter i ugnen på 200 grader.

 

  

 

Toppa med lite chilikrydda eller vilken krydda du gillar!

 

ENJOY!!

 

Av Malin - 21 februari 2011 09:08

Godmorgon pån er!


Nu är jag nästan frisk iallafall. Nästan.

Jag ska berätta en pinsam sak. Jag har gått upp i vikt. Nu när

jag varit sjuk har jag inte brytt mig något alls, inte fuskat med kolhydrater, bara

ätit lite för mycket. Ätit mycket till middag osv. Jävla skit. Är inte lika pepp och glad nu pga det. MEN NYA TAG blir det nu. Kommer inte ge upp!


Mattias mitt love har åkt ner till sthlm för att jobba. Han åkte igår.

Blev tomt. Bara jag och vovven. Nu är jag lite handikappad hemma, jag har

ingen dator... Mattias har med sig laptopen så jag får "nöja" mig med iphonen :P


Justja, Bigbrother har ju börjat :D Vem är mer nöjd än jag!!?

Jag älskar skandalsåpor !!

Har redan störat ihjäl mig på en :P

Känns oväsentligt och skriva om det för det lär ju vara bara jag

som ser det känns det som... Hmm...




Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards