Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Malin - 14 februari 2011 08:11

Hej sötstrutar!

 

Hoppas det är bra med er! :), det är det med mig iaf!

Alla <3 dag är det idag också.


Vägningen idag att va ett hekto minus, dvs 6,7 nu.

Hmm, kanske börjar komma in på de där när det stannar av lite?

Det är då man lätt tappar suget.

Om man gör det så ska man ta fram ett plagg som du inte längre kommer

i, och minnas tillbaka hur du såg ut. -" Så vill jag se ut igen"

Ha bilden framför dig hela tiden att du ska nå dit, kanske lite till, då blir det lite lättare :)


Vi var till mamma i fredags, så jävla mysigt. Det är så skönt och va där!

Jag och Mattias var ute och gick och när man stanna till, då är det

så tyst att det tjuter i öronen..

Vi åt god mat, titta på tv, eldade och myste.

Och söta mamma fick vi presenter av! Fick en lacoste-tisha i rosa, lovelovelove!


Dagens frukost blev en kopp kaffe med grädde i, sen blir det ett ägg på fikat

på jobbet.

Till lunch blir de fläskottletter som Mattias gjorde åt mig i morse, snällt!!

Till middag vet jag inte än ;) Återstå att se!



Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards