Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Malin - 5 februari 2011 16:58

Igår var vi på Little Fockers, den va riktigt rolig :D

Jag vet inte om jag tycker det var bättre än dom andra. Tror

dom ligger ganska jämt till :)


Efter bion blev det inte så mycket mer, vi gick hem

och tog det lugnt bara.


Idag har vi hängt med Thomas och Mickan litegrann, kikat

på lite småprylar och sådär.


Hmm, jag hade tänkt slänga upp bilder på min brunch Mattias gjorde

åt mig alá lchf, men USB:n vill inte sammarbeta tydligen. Aja.


Nu har jag gjort ungspannkaka alá LCHF för första gången också, kommer

nu ingen bild på det heller men jag ska försöka få upp det sen :)


Nu väntar det besök lite senare , av Frida och Jesper. Ska

ge mig på en snickers tänkte jag, få se hur populärt det blir

med den mörka chokladen :P


På återseende..

Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards