Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Malin - 10 februari 2011 11:34

Jag hatar att känna mig ensam, och inte behövd.


Ska lyssna på en glad låt och tänka "happy thoughts" ..

Av Malin - 10 februari 2011 08:36

Hoppas allt är bra med er idag, själv e jag supertrött.

Troligen är det lchfen som kroppen vänjer sig vid fortfarande.

Det är jättevanligt att man blir slö och trött och så.

Du äter ju inge socker eller frukt så ditt blodsocker går ju inte

som en bergochdalbana längre.. Och det tar sin tid och vänja.


Igår orkade jag inte med att laga lunch, så jag var lite allert och drog ihop

en simpel äggröra och bacon, så det blir min lunch. Frukosten blev lite mesig idag, några baconremsor och en bit brieost. Haha. Jaja, de gör nog inget, igår svullade jag

hur mkt jordgubbar och hallon som helst, och grädde till. Så det jämnar nog ut sig ;)


Jag har fått ett tips av en som heter Ellen om ett LCHF-bröd, ska ge mig på det

ikväll tänkte jag. Mamma och hennes karl kommer hem från Thailand idag

och jag och Mattias ska hem till dom i morgon på middag och sova över.

Lika bra jag förbereder! :P


Brödet heter iaf Oopsie :)

 

  

 

Dom består endast av ägg, philadelphiaost, salt och lite

bakpulver om du vill ha lite mer "fluff"

 

Receptet hittar ni här: http://www.lchf-recept.se/oopsie-brod/

Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards