Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Malin - 28 februari 2011 15:16

  


Rekommenderar varmt!! ( dressíngen är också gjord enligt lchf )



Av Malin - 28 februari 2011 09:56

Hej på er..


Hoppas det är bättre med er än med mig! Känns som jag blivit överkörd

av ett tåg..

Blev vin hursomhaver i fredags, inte ensam utan Frida från jobbet haka på.

Börja bra, Frida fick dampryck i armen typ och slängde rödvin över

min beiga soffa :P Men det blev inte en fläck efter massa saltande.


Inte nog med det, väl på väg ner på stan för att

sätta oss någonstans så halkar jag och vrider knät. Skönt.


Så här är jag, med vatten i knät, bitter och saknar Mattias.

Skit.


Frukost idag har bara blivit ett ägg och en kopp kaffe.

Jag erkänner att jag inte är ett dugg motiverad. Har bara ont.


Men det tar vi igen sen.



Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards