Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Malin - 11 februari 2011 09:59

Nu blev de värstingvinter igen, fick gå en omväg till jobbet

för tydligen har ploggubbarna valt att skita i den väg jag går....

Men ja, hjälper fettet på traven att fara åt &/¤&%&#¤&/ ;)


Tycker så synd om mamma och Lennart. När dom

landat i sverige så ringde mamma och vi prata lite.

Jag sa det att jag hoppas det kommer gå bra att landa med tanke

på vädret. 20-25 min efter vi lagt på ringer mamma och säger att det blir försenat. Hon ska höra av sig när hon vet något nytt. Sen ringer hon igen .. " Vi kommer få ta buss hem" ,  "VA?" säger jag. Mamma låter väldigt less och säger att dom kommer hem vid halv  2 inatt.

Nerå, bussjäveln blir också försenad. 4 i morse ringer mamma, " Nu är vi snart här, så vi skulle vilja ha lite hämtning".

Mattias den guden sparkar upp sig själv och åker och hämtar dom.


De värsta av allt är, att vissa fick flyga hem. Vet ni hur? Dom lottade.

Dom lottade vilka som skulle få trängas i en buss eller få flyga hem.

Får tunghäfta, så dåligt tycker jag det är.


Nu är dom hemma iaf. Bättre det än inget.


Imorse så kunde jag inte hålla mig från vågen. Det gick bara inte, ska egentligen bara väga mig på måndagar. Resultatet var inte fy skam.

Nu har jag gått ner 6,6 kg!

Fan va nöjd jag blir. Så sjukt nöjd.


Jag har inte ätit en enda godis, ingenting jag inte borde, sen jag började.

Inte fuskat ett smack.



Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards