Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

God morgon

Av Malin - 29 mars 2011 08:20

Jäklar vad jag tappat läsare..

Jag har blivit dålig och uppdatera.. Det är väl för

att de lchf jag ätit på senaste inte vart något extra vaganza.. Så

de känns bara tråkigt att lägga upp " tips" på mat som en unge kan göra :P


Jag har fuskt som FAN i helgen, alltså vi snackar tårta, tårta och lite till tårta,

läsk o chips, uuhh.

Vägde mig i morse iaf, 9,4 har jag gått ner.

Det trodde jag aldrig. Men det kanske är så, gått på LCHF ett tag och även

om du fuskar ett par dagar så är kroppen inställd på LCHF, så det kanske inte

händer så mycket om du fuskar ett par dagar.


Eller så kommer det som en bomb om ett par dagar, smack + 5 kg.

I hope not.


Igår fick jag ett ryck och bestämde mig för att gå på zumba, att jag ska hjälpa viktnedgången på traven.

Så jag och Frida från jobbet bestämde att vi går direkt efter

jobbet.


Det var sjuuukt roligt, de känns idag, lite öm, men ingen värk ännu.


 


Vill nog fortsätta där jag var igår, men jam jag har varit där en gång

tidigare och servicen känns väl sådär. Och sen att när vi kommer dit säger tjejen - "synd att ni inte kom hit igår och skrev in er, det var ju 1 års jubileum, så då hade det varit lite billigare för er ;)" IDIOT?

Såklart väntade man på att det skulle kommer något liknande som " en dag hit el dit" Men nejnej, hon sa bara så sen nada.

Dum är man som inte sa något, så jag är kluven hur jag ska göra.

Det är ju lite väl sent och kontra den kommentaren nu.


Till frukost idag blev det ingenting, jag suger, jag vet.

Jag ska äta lite ur min goda matlåda min underbara pojkvän gjort ;)

Lovelovelovelovelovelovelove<3<3<3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 augusti 2013 10:50

Ja va skönt det är! Kanske märker att jag inte är lika allert på träningen, har flera faktorer skulle jag kunna säga. Jag är så less på folk som inte blir glada för andras skull. Endel är inte som man trodde dom var. Jag tror inte folk förstår h...

Av Malin - 1 augusti 2013 09:05

Mycket spännande saker på gång nu!! Dels flyttar vi hem, sen har är det ännu större grejer på G. Och är så lycklig för det! Kläcker det lite senare. Har lust att ordkräka lite frustration och besvikelse, men skitsamma egentligen.. Bah. Idag får...

Av Malin - 23 juli 2013 21:54

Jag vägde mig idag.. Det fick mig vilja ge upp, varför har jag så svårt att gå ner?! Visserligen vägde jag mig nu på kvällstid.. Men ändå. Fick en sån hopplös känsla. Det är nu jag inte får ge upp. Men VAD fan krävs? Jag äter rätt, tränar mycket, måt...

Hej

Av Malin - 22 juli 2013 21:25

Körde benpass idag. Är inte på så bra humör.. Vill bara kräkskriva lite, men det orkar jag inte heller. Jag känner mig så jävla splittrad. Skit. ...

Av Malin - 21 juli 2013 21:50


Haft en mysig söndag hos min bror och Elin! Vi blev bjudna på grillat :) Supergott!! Amandus var stora killen som satt själv på en vanlig stol och åt pannkaka, så duktig så! ...

Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards