Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Malin - 8 mars 2011 09:57

Något som är så jävla skönt är att jag på senare typ lärt mig att skaka av

skitsaker. Vissa dagar går det mer bra än andra.

Bittra personer man känner suger ur energi, som inte utsöndrar någon positiv.


Jag har alltid tagit åt mig av sånt, som en magnet. Tagit saker personligt

Men nu, har jag helt plötsligt bara känt mig lättare ( inte bara vikten ;P )

Och låter folk gnälla, pika, gasta och provocera. Det rör mig inte!

Det är lättare att vara glad! Det finns alltid värre saker.


Jag är glad! Jag har världens snällaste och finaste pojkvän, vi har vår fina hund,

vi har roliga mål och jobba oss till, vi har fått till det fint i lägenheten, båda har jobb, jag har underbara föräldrar, jag har framgångsrika syskon, min Mickan ska bli mamma m.m.m


Det är mycket mer jag är glad för också såklart.


Att ha den här känslan i kroppen att inget negativt biter på en, är helt underbart.


Idag har jag druckit en kopp kaffe med grädde och ett ägg till frukost.

Sedan ett ägg till på jobbfikat.


Till lunch vet jag inte riktigt än, vi får la se.


:)





Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards