Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Malin - 7 mars 2011 14:04

  


Mys med tända ljus, bubbelbad, varsitt glas vitt och lugn musik.


<3

Av Malin - 7 mars 2011 08:56

I fredags kom min Mattias hem. Och igår åkte han.

Hade inte fått se han på 2 veckor :(.

Vi var så ledsna att han skulle åka igen och låg och prata om det.

Tillslut bestämmer vi att han ska prova ringa ett företag och att

jag ska åka iväg och handla mat åt oss.


När jag kommer hem, då möts jag av världens leende.

Mattias har fått jobb, här, i östersund.

Han börjar på måndag. Detta är sista vecka vi måste vara ifrån varandra!

Det känns så skönt, såå skönt.

Vi har klarat av distansen ganska bra, men ska inte sticka under

stolen att det varit/är tufft. Det tär samtidigt som de gör oss starkare.



Haft en sjukt bra helg förutom små pettittesser som jag

skakar av mig. Dumt och göra av med energi på, ja vad man nu ska kalla det.


I fredags åt vi iallafall mongolisk buffé, jag va så duktig så och höll mig från ris och diverse.

I lördags tog vi bilen ner på stan med vår staffis och tog en långpromenad

på isen. Såå mysigt! <3


Så fatta, Mattias kommer hem på tors el fre, DENNA VECKA! JIHOO!!






Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards