Alla inlägg den 21 mars 2011

.

Av Malin - 21 mars 2011 10:23

Att rubriker ska vara så svårt ibland?


I fredags gjorde jag en finare middag för att

fira Mattias första vecka på jobbet gått galant!


    


Det blev ryggbiff med beasås, fetaostsallad och stekta champinjoner.

I vanliga fall får jag kväljningar av beasås, men det här var på pulver som man

gjorde själv och den var ju god! Dom här köpta på burk eller på pizzerior är ju så fruktansvärt vidriga.. uhhhhh!!!


Helgen har varit kanonbra!! :) Varit med Thomas och Mickan och ätit gott

och umgåtts. Bebisen i Mickans mage har börjat sparka nu!


Igår så köpte jag och Mattias sallad och satt nere vid sjön och åt, hur mysigt som helst!


 


Idag har jag ätit två stekta ägg och två korvar till frukost.

Jag har inte vägt mig idag, vågar ärligt inte. Jag har unnat mig lite

mer än jag borde i helgen :P


Well a well, i feeel good :D





Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards