Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Malin - 24 januari 2011 19:49

  


Trots mitt frosseri i helgen av snickers så tickar dom digitala

siffrorna ner på vågen.


-3,4 står det nu.


Bara man ger sig fan på det, så går det.





Av Malin - 24 januari 2011 19:12

Idag är det halv åtta hos mig på 4:an, och dom är i Östersund denna gång!

Ska bli kul och se!


Sen blir det lugna puckar med en kopp chaite och solsidan med Mattias :)


Idag till middag blev det kokt blomkål och två fetaostbiffar till middag.

Blev riktigt bra och är riktigt mätt! Lätt och göra men lite tid tar det!

Smidigt också eftersom du kan frysa in det.



/ M




Av Malin - 24 januari 2011 15:45

Mm, det gör jag om den här mannen...


  


Tias<3

Av Malin - 24 januari 2011 12:02

Recept på "Snickers"

 

100 gr mörk choklad, jag har  86%. Ta mer choklad ifall du vill bjuda såklart ;)

Chashewnötter el jordnötter så det täcker första lagret med choklad.

In i frysen så det stelnar.

Bre på jordnötssmör.

Och ta resterande choklad och bre över kakan och sen i frysen igen.


Sen ere klarrt :)




  



// Malin

Av Malin - 24 januari 2011 09:03

God morgon på er!


Uhhh, trött idag. Hoppas er helg vart bra, det har min :) Jag och Mattias har

lagt handpenning på en ny soffa, är den lite fin eller? gosh.

Sen fixat och trixat hemma, nu är det himla fint!


Kanske dyker på bilder på det sen om någon är nyfiken?  :)


Mitt lchf i helgen har jag faktiskt varit duktiga än vad jag trodde jag skulle vara, till middag har det varit stekt ägg & bacon och sedan igår blev det en cabanoss och blomkålsmos.


Cabanossen va kanske inte asgod så jag kör bacon istället till blomkålsmoset  idag

till lunch istället.


Ja, som sagt. Helg har det varit och det är faktiskt lite mysigare och titta på tv med nåt att knapra på. Och jag är en chokladslav. En av mina värsta laster.


Så jag slängde ihop en "snickers" , bild och recept dyker upp i nästa inlägg

om en liten stund!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards