Alla inlägg den 19 januari 2011

.

Av Malin - 19 januari 2011 12:35

Hey everyhopa!


Nu har jag ätit lunch, och de blev gräddplättar och tonfiskröra, gott va? :

  


Sugna på receptet kanske.


        


Tonfiskröran:

1 burk tonfisk (i olja)

Purjolök (efter behag)

Ca 3 msk majonäs

2 dl Creme fraiche



Sen får du peppra och salta så mycket som du känner blir gott.


Gräddplättar:

2 ägg

Ca 2 dl grädde


  


Trevlig dag på er!


Av Malin - 19 januari 2011 09:07

Hej på er!:) hoppas allt är bra med er, själv är jag litehängig idag och bloggar från säng&iphone.Jag erkänner att jag fuskade lite lite igår, men jag mådde illa och var inte direkt sugen på att äta något flottigt. Men men, lika pepp är jag att satsa på detta och mer fusk får det inte bli. Min frukost idag var tråkig och tanklös men 2 ägg har jag ätit iallafall. Är det bara jag, eller blir man mättare på ägg som inte är helt hårdkokta? Ska kliva upp snart och dricka kaffe med lite grädde. Vad min lunch blir idag får ni se sen :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards