Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Malin - 4 juli 2013 22:46

Ligger och tänker på framtid och utbildning och kommer på ett yrke man tänkt på förut men inte riktigt läst om, och så läser man och känner bara " Varför har jag inte tänkt på detta förut?!"

Imorgon är det jag som läser till mig lite info och hoppas det lilla jag läst stämmer med verkligheten!

Säger godnatt nu :)

Av Malin - 4 juli 2013 20:27

Idag körde jag stenhårt!! Verkligen skönt såhär efteråt, och nu var det tack o lov inte så mycket folk som annars, så idag gav jag mig på skivstången för att träna bröst.

Jag körde 3x10 på allt, och kände jag att jag klarar lite till så körde jag några till. Man måste verkligen bli så slut som man kan bli för det ska hända nåt.

Nu har jag laddat upp med proteindryck och nötter!

Av Malin - 4 juli 2013 17:54

Igår skulle jag ha kondition och mage på schemat, men igår blev ingen träning. Vi var bjudna på grill hos Johannes så blev liksom inte tid över!

Idag är rygg och bröst på schemat, och jag kör nog det först och avslutar med kondition.

Idag har jag inte heller ätit så bra, alltså jag har ätit för lite, men jag äter nog lite kvarg nu så jag får lite energi :)

Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards