Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Malin - 2 juli 2013 20:02

Nu jävlar i min låda!
Tro mig om jag säger att jag fått ett överjävligt schema. Överjävligt på ett bra sätt! Idag fick axlar,biceps,triceps spö.

Det är få muskelgrupper per pass, men desto hårdare. Eftersom jag har problem med knäna är kondition svårt för mig än, förhoppningsvis blir det bättre när jag är lättare.

När jag gått ner 7 kg till så ska jag införskaffa mig nya snygga träningsbyxor. Pulsklocka ska också införskaffas, är det något som motiverar är det hur mycket kalorier man bränner.

Nu är proterindryck och middag intaget, nu blir det dusch :)

PT

Av Malin - 2 juli 2013 13:34

Idag ska jag prata med min Pt angående schemaläggning på min träning.. Med tanke på att det är sjukt mycket jag ska gå ner i vikt så krävs de en långsiktig plan och en varierad så det inte blir så tråkigt.

Igår när jag tränade var det så jäkla tungt.. Märktes att det gått 1 mån utan träning.

Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards