Alla inlägg under juni 2013

Av Malin - 19 juni 2013 22:44

Så fint väder det varit idag! Amandus har badat i poolen och det har varit en underbar dag, trots denna förkylning. Idag kom mamma äntligen ner! Vi har grillat och haft det jättemysigt!

Få se om det blir något midsommarfirande för min del, känns tveksamt just nu..

Jag säger nog godnatt nu, godnatt!

Av Malin - 19 juni 2013 06:02

Godmorgon.. Typ.

Som det ser ut nu, så kommer jag vara sjuk över midsommar, om inte ett mirakel sker. Min sambo sjukanmälde sig också idag..
Jag är på min andra vecka och ingen förbättring har jag märkt, snarare tvärtom.

Ligger i badet( jaa och bloggar därifrån ja) hehe. Klockan är före Amandus kliver upp, känns konstigt!

Idag kommer min mamma och hälsar på, som vi längtar allihopa!! Hon ska sova här, åtminstone första natten men hur pepp hon är på det nu får vi se!

Jag tänkte berätta att jag började tänka på min kost och började träna för lite mer än en månad sen och har fått resultat! När jag tränat i samband med kostomläggning så har viktminskningen gått saktare för jag bygger muskler, men det blir större skillnad på kroppen nu än när man bara bantar tex.

Sen i mars, då jag jag vägde som mest och för lite mer än en månad sen jag började bry mig har jag minskat ca 6 kg, ca 4 cm på mage och några cm på armarna.
Jag vill gå ner ungefär 35 kg till.. Det är MYCKET och många säger att det inte kommer finnas nåt kvar, men det kommer det för det finns skapligt och ta av om man säger så!
Det kommer och ta tid, men så är det. Den här gången kommer det hålla.

Jag vågar inte gå ut mer siffror på mått och våg än, men med ett rejält ras på vågen sen och så så kommer jag berätta.


På återseende

Av Malin - 18 juni 2013 20:46

Hej på er!

Ett halvårs pause blev de visst. Men nu är jag tillbaka här igen, ska ha försöka se bloggen ett sporrande och inte någon press på resultat som i slutändan gör att jag lägger av.

I mars vägde jag så mycket att jag inte kunde förstå hur fan jag lyckats, är jag blind liksom? Jag förstör för mig, och för min familj.
Jag började med lchf i januari men det dalade ut.. Igen.

Nu har vi flyttat från Jämtland, till Uppland. Ett nytt kapitel i våra liv. Sonen ska skolas in på dagis i augusti mm.
När vi flyttade ner så blev jag motiverad av min brors flickvän som uppnått otroliga resultat av bra kost och träning.

Jag inspireras av finessfighten i vad jag äter, alltså att jag tänker på mängden kolhydrater jag stoppar i mig etc. Jag kommer blogga om allt möjligt egentligen.. Att vara mamma, kost, motivation, skitdagar,recept, mål, resultat mm. :)



Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards