Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

240311

Av Malin - 24 mars 2011 10:25

Ställde mig på vågen idag, det STÅR STILL. Så störigt.

Fast bättre det än annat :)


Imorse åt jag iaf två ägg och lite korv till. En förbättring tycker jag.

Tror jag måste börja träna snart alltså, få lite muskler igen.

Kollat på Zumba-klipp och så, fan va roligt det verkar alltså!

Kollat runt i stan och de gym som finns har för lite Zumba för det

ens ska vara värt det.


Så.. ska man ens ge sig på att beställa hem? :S Har man såpass

mycket disciplin att man skulle köra slut på sig lika hårt som

man skulle göra på ett pass?


Det ska bli skoj i morgon då folk kommer på tårta :D

Jävlar vilken tårta det kommer bli!! Bild kommer ;)


Min lunch idag kommer nog bli något snarlikt frukosten.









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 augusti 2013 10:50

Ja va skönt det är! Kanske märker att jag inte är lika allert på träningen, har flera faktorer skulle jag kunna säga. Jag är så less på folk som inte blir glada för andras skull. Endel är inte som man trodde dom var. Jag tror inte folk förstår h...

Av Malin - 1 augusti 2013 09:05

Mycket spännande saker på gång nu!! Dels flyttar vi hem, sen har är det ännu större grejer på G. Och är så lycklig för det! Kläcker det lite senare. Har lust att ordkräka lite frustration och besvikelse, men skitsamma egentligen.. Bah. Idag får...

Av Malin - 23 juli 2013 21:54

Jag vägde mig idag.. Det fick mig vilja ge upp, varför har jag så svårt att gå ner?! Visserligen vägde jag mig nu på kvällstid.. Men ändå. Fick en sån hopplös känsla. Det är nu jag inte får ge upp. Men VAD fan krävs? Jag äter rätt, tränar mycket, måt...

Hej

Av Malin - 22 juli 2013 21:25

Körde benpass idag. Är inte på så bra humör.. Vill bara kräkskriva lite, men det orkar jag inte heller. Jag känner mig så jävla splittrad. Skit. ...

Av Malin - 21 juli 2013 21:50


Haft en mysig söndag hos min bror och Elin! Vi blev bjudna på grillat :) Supergott!! Amandus var stora killen som satt själv på en vanlig stol och åt pannkaka, så duktig så! ...

Presentation


Malin från Östersund, nyinflyttad i Tierp med sambo och son, och har därmed startat ett nytt hälsosammare liv. Bloggar om min kost&träning och ev framgång. Det kommer även skrivas om vardag, såsom skitdagar till underbara dagar och funderingar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards